Saturday 14 September 2019

Best 2 line sad urdu poetry collection 2






محبت سمجھتی رہی جسے

اک عارضی سا تعلق نکلا

~~~

جو الزام رہ جائیں

وہ میرے کفن پر لکھ دینا

~~~

میری شرارتیں محفوظ کر لینا

میرے جانے کے بعد سناٹا ہوگا

~~~

مینوں دل دا محرم نئیں ملیا

مینوں یار بتھیرے لبھدے نے

~~~

سیاہ حلقے

اداس چہرہ
بِکھرے بال
یقین کیجیے
کچی محبت کی پکی نشانیاں ہیں

~~~

نا مکمل محبتیں

مکمل روگ ہوتی ہیں

~~~

تم پہ تو ماتم بنتا ہے

تم نے مجھ کو کھویا ہے

~~~

شوق وفا نہ سہی خوفِ خدا تو رکھ

~~~

خوف خدا کا بہانہ کر کے۔۔۔ اس نے ہم سے کنارہ کر لیا

~~~

اگر خوف خدا ہوتا مر جاتا مجھ سے کنارا نہ کرتا

~~~

جو وفا کے عادی نہیں ہوتے وہ خوف خدا نہیں رکھتے

~~~


تیری سوچ میں ہی گزر گئی وہ جو عمر تھی بڑے کام کی

~~~

سسکیاں لیتا ہے وجود میرا تیری یادوں نے نوچا ہے اس قدر

~~~

احساس تیرے دل میں جگانے کو بات کرتے کرتے مر جاؤں تو کیسا ہو

~~~

ہم کو منظور ہر قیامت ہے وہ جو کہہ دےاگر،تمہارا ہوں

~~~

ہمارے بعد بھی تم قہقہے لگاتے ہو تمہارے بعد تو ہم بات بھی نہيں کرتے

~~~

عشق تو سر ہی مانگتا ہے عشق پر کر بلا کا سایہ ہے

~~~

آ بیٹھ جا۔۔۔۔میری عدت میں تیرے لئے ۔۔۔۔۔مر گئی ہوں میں

~~~

اب تلخیوں کا سامنا کرنے کا وقت ہے اب عمر خواب دیکھنے والی نہیں رہی

~~~

تجھے برالگا جو قہقہ میرے ٹوٹنے کی صدا تھی وہ

~~~

یہ میرے خواب نہیں تھے کہ پھینک دیتی کہیں یہ تیرا ہجر تھا سو عمر بھر اٹھانا پڑا

~~~

یہ نہ تھی ہماری قسمت کہ وصالِ یار ہوتا اگر اور جیتے رہتے تو یہی انتظار ہوتا

~~~

ساری دنیا اداس پاؤ گے ہم سے جو توڑے سلسلے تم نے

~~~

میں تماشا ہوں مجھے دیکھ رہی ہے دنیا

تم تو خالق ہو مجھے ڈھانپ کیوں نہیں دیتے

~~~

تیری شانِ تغافل پر میری بربادیاں صد قے

~~~

نیند کی گولیاں کھاتا ہے اب جو کبھی تیری آواز سن کے سویا کرتا تھا

~~~

اک تیری خواہش ہے بس کائنا ت کس نے مانگی ہے

~~~

روتے ہیں تیری یاد میں اکثر سر درد کا بہانہ کر کہ

~~~

جانے کہاں بسے گا تو جانے کیسے رہوں گی میں

~~~

میں چپ رہوں کبھی بے وجہ ہنس پڑوں اسے گنوا کے عجب حوصلے تلاش کروں

~~~

تم پر جچے گامیرے ہجر کا رنگ تم عید پے سیاہ لباس پہننا

~~~

آجانا تم کچھ ہی پل کی تو بات ہوگی وضو ،کفن ،دعا،دفن

~~~

تیری نا محرم محبت میں میرا ہر محرم روٹھا مجھ سے

~~~

تلاش یار مزاروں پر کھینچ لائ اسے وگرنہ وہ مزاروں کو مانتا ہی کب تھا

~~~

لگتاہے ہوائیں اسے چھو کے آئی ہیں اترا ہےمیرے شہر میں مو سم کمال کا

~~~

مشہور بہت ہے میرے الفاظ کی تاثیر
مگر ایک شخص مجھ سے منایا نہیں جاتا

~~~

سانس بھی لوں تو اس کی مہک آتی ہے کسی نے چھوڑ ا ہے اتنے قریب آ کر ~~~

تم سمجھ ہی نہیں سکتی میں بدل نہیں رہا میں ختم ہو رہا ہوں

~~~

گُم سُم بیٹھی کملیاں وانگوں اندر چُپ دا شور وے سائیاں

~~~

جب تم کو لگے میرے ہو تو دیر نہ کرنا آنے میں

~~~

تیرے جانے کے بعد بدلا ہے ورنہ بالوں کا رنگ کالا تھا

~~~

تیرے پہلو میں جو گُزر جاۓ۔۔۔ مجھ کو اتنی حیات کافی ہے۔۔

~~~

سانوں اک پل چین نا آوے سجنڑاں تیرے بنا

~~~



2 comments: